Εσπασε το φράγμα του Ραϊκόνεν | in.gr

0
15

Είναι ο μακροβιότερος εν ενεργεία πιλότος στη Formula 1. Ο ισπανός, μικρόσωμος, χαμογελαστός και γεμάτος αγωνιστικές εμπειρίες οδηγός στη Formula 1, με χιλιάδες χιλιόμετρα στα γκραν πρι, παρ’ όλο που έπρεπε να απολάμβανε αυτή την περίοδο τα γκραν πρι – ή τη χλιδάτη προσωπική του ζωή – από μια αναπαυτική πολυθρόνα, συνεχίζει να «χτυπιέται» με τα μονοθέσια στις στροφές, καταπονεί τον οργανισμό του εντός και εκτός πίστας και δηλώνει έτοιμος για μια νέα αρχή!

Πριν από λίγες ημέρες «στέφθηκε» και πρωταθλητής στη Formula 1 ως ο πιλότος με τις περισσότερες συμμετοχές στην ιστορία του θεσμού (από το 1950 έως και σήμερα!) προσπερνώντας τον Κίμι Ραϊκόνεν. Πλέον, ο Αλόνσο έχει τρέξει σε 351 γκραν πρι από την αρχή της καριέρας του, ακολουθούμενος από τον Κίμι Ραϊκόνεν με 350 γύρους και τον Ρούμπεν Μπαρικέλο με 323. Επίσης, ανήκει στους πιλότους με τη μεγαλύτερη χρονική διάρκεια στη Formula 1. Τρέχει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου σπορ από το 2001 και έως και σήμερα έχει λάβει μέρος σε 19 αγωνιστικές σεζόν. Σε 19 αγωνιστικές σεζόν έχουν τρέξει επίσης ο Μίχαελ Σουμάχερ και ο Κίμι Ραϊκόνεν.

Το πρώτο του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το κατέκτησε το 2005, όταν ο ισπανός πιλότος της Formula 1  έγινε ο νεαρότερος πρωταθλητής στην ιστορία του θεσμού, σε ηλικία 24 ετών, ενός μήνα και 26 ημερών, με τη Renault σπάζοντας το σερί τίτλων του Μίχαελ Σουμάχερ.

Είναι γεννημένος στο Οβιέδο της Ισπανίας. Ξεκίνησε να τρέχει στα καρτ από την ηλικία των 3 ετών. Εχει κατακτήσει τρία συνεχόμενα πρωταθλήματα στην Ισπανία (από το 1994 έως το 1997) και έγινε παγκόσμιος πρωταθλητής στο συγκεκριμένο άθλημα το 1996. Τα πρώτα του βήματα στη Formula 1 τα πραγματοποίησε με τη βοήθεια της Minardi το 2001. Το μεγάλο του άλμα το έκανε το 2002, όταν ξεκίνησε ως δοκιμαστής για τη Renault, ενώ,  το πρώτο του βάπτισμα ως κύριος οδηγός το πήρε το 2003. Και όπως φάνηκε η επιλογή της Renault δεν πήγε στράφι. Αντιθέτως: στις 25 Σεπτεμβρίου 2005, ο Αλόνσο κατέκτησε το πρώτο του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Formua 1. Συνολικά έχει κατακτήσει δύο πρωταθλήματα. Μετακινήθηκε στη McLaren το 2007. Επιστρέφει στη Renault για άλλα δύο χρόνια, ενώ το 2010 τρέχει με τα μονοθέσια της Ferrari. Εκεί, θα παραμείνει έως και το 2014. Από το 2015 έως το 2018 έτρεχε για τη McLaren.

Χρημάτιζε τους μηχανικούς για να είναι καλύτερος!

Πρόσφατα το όνομά του στιγματίστηκε από ένα σκάνδαλο που είχε συμβεί πριν από 15 χρόνια αλλά αποκαλύφθηκε σήμερα. Στο μακρινό 2007, ο Λιούις Χάμιλτον και ο Φερνάντο Αλόνσο έτρεχαν μαζί για λογαριασμό της McLaren. Φήμες ανέφεραν ότι οι σχέσεις των δύο πιλότων δεν ήταν και οι πιο… ειρηνικές. Ο τότε μηχανικός της ομάδας Μαρκ Πρίστλι αποκάλυψε ότι ο Αλόνσο χρημάτιζε – με τα μπόνους που λάμβανε – τους μηχανικούς της ομάδας, ώστε να προσέχουν περισσότερο το μονοθέσιό του, δίνοντας προτεραιότητα σε αυτόν και να βάζουν σε δεύτερη μοίρα τον Χάμιλτον. Μάλιστα, ο ίδιος αναφέρει ότι όταν αυτό έγινε αντιληπτό από την ομάδα, οι υπεύθυνοι της McLaren ζήτησαν από όσους είχαν λάβει φακελάκι από τον Αλόνσο να το μοιράσουν σε φιλανθρωπικές οργανώσεις.

Παρά τα 42 του χρόνια, ο  Φερνάντο Αλόνσο δείχνει έτοιμος να ξεκινήσει από το 2023 μια νέα δυναμική περίοδο στην πολύχρονη καριέρα του με την Aston Martin! Οπως αναφέρουν στη νέα του ομάδα, η μεγάλη τους ανησυχία δεν είναι η ηλικία του – ο ίδιος δηλώνει ότι είναι σε φόρμα και έχει τις δυνατότητες ενός… εφήβου! «Ο Αλόνσο έχει την εμπειρία και την ταχύτητα να τα καταφέρει, αρκεί η Aston Martin να του δώσει την ευκαιρία να τα καταφέρει με ένα γρήγορο αυτοκίνητο» δηλώνουν τα αφεντικά της Aston Martin. Οπότε, ο Αλόνσο θα τρέχει με την Aston Martin, ως αντικαταστάτης τού τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος αποσύρεται στο τέλος της τρέχουσας σεζόν.

Πηγή