Είναι ένα μικροσκοπικό σύμβολο, τυπωμένο στο στήθος της φανέλας, ωστόσο εγγυάται εκατομμύρια ευρώ το χρόνο στα ταμεία των εθνικών ομάδων.
Μεταξύ των τεσσάρων φιναλίστ του UEFA Nations League (Ιταλία – Ισπανία και Βέλγιο – Γαλλία), η Γαλλία προηγείται στην κατάταξη των εσόδων από τον τεχνικό εταίρο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρείχε στην ιταλική αθλητική εφημερίδα «Gazzetta dello Sport» η εταιρεία Nielsen Sports, η Nike έχει συνάψει συμβόλαιο αξίας 50,5 εκατομμυρίων ευρώ ανά σεζόν με τους «μπλε», ποσό υπερδιπλάσιο σε σύγκριση με τα 22 εκατομμύρια ετησίως που λαμβάνει η Ιταλία από την Puma.
Η Ισπανία βρίσκεται στην τρίτη θέση, στην οποία η Adidas πληρώνει 20 εκατομμύρια το χρόνο. Η θέση του Βελγίου είναι πολύ χαμηλότερη, λαμβάνει μόλις 2 εκατομμύρια ανά σεζόν από την Adidas.
Εκτός από τους τέσσερις διεκδικητές του Nations League, ξεχωρίζουν τα ποσά που εισπράττουν οι άλλες δύο ποδοσφαιρικές δυνάμεις της Ευρώπης: η Γερμανία με 50 εκατομμύρια το χρόνο από την Adidas και η Αγγλία, που η Nike της δίνει… προίκα 37 εκατομμύρια ευρώ ανά σεζόν.
Στις άλλες ηπείρους, η μόνη ομάδα ικανή να ανταγωνιστεί τα μεγάλα ονόματα στην Ευρώπη είναι η Βραζιλία, η οποία λαμβάνει κάθε χρόνο 31,6 εκατομμύρια από τη Nike.
Πιο πίσω η Αργεντινή, η οποία σταματά στα 11,9 εκατομμύρια που πληρώνει η Adidas, εισπράττοντας λιγότερα από την Ολλανδία (12 εκατομμύρια από τη Nike), αλλά περισσότερα από την Πορτογαλία, που εκταμιεύει 9 εκατομμύρια από την ίδια εταιρεία.