Η ΕΡΤ ζήτησε συγγνώμη για το λάθος που περιείχε ένα ρεπορτάζ της, όπου αναφερόταν εσφαλμένα ότι το πανό των διαδηλωτών υπέρ του Δημήτρη Κουφοντίνα «Γεννήθηκα 17 Νοέμβρη» ανήκε στη Νεολαία Σύριζα.

Το γεγονός αυτό προκάλεσε τη σφοδρή αντίδραση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, η οποία εξέδωσε μια οργισμένη ανακοίνωση που ανέφερε μεταξύ άλλων, ότι ««σήμερα στο δελτίο ειδήσεων της δημόσιας τηλεόρασης χρέωσαν στη Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ το γνωστό πανό υπέρ του τρομοκράτη Κουφοντίνα»…«Τα βγάζουν τα λεφτά τους σε ξεφτίλα και με το παραπάνω, δεν την πήραν τσάμπα την αύξηση από τον κ. Μητσοτάκη».

Στο νυχτερινό δελτίο των 00.00, την Πέμπτη, σημειώθηκε ότι επρόκειτο για λάθος και την Παρασκευή στο δελτίο των 10.00 πμ στο τέλος ένος ρεπορτάζ ζητήθηκε συγγνώμη από τον ΣΥΡΙΖΑ κάνοντας λόγο για λάθος εκ παραδρομής και προσθέτοντας ότι η αξιωματική αντιπολίτευση ευλόγως διαμαρτυρήθηκε.

Κέρδισε έως 1.000.000€ σε έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς που έγιναν ποτέ!
(21+ | Παίξε Υπεύθυνα)

Πηγή