Ειδικότερα, όπως καταγγέλλει διανομέας και μέλος του Σωματείου Εργαζομένων Ταχυδρομικών και Ταχυμεταφορικών Επιχειρήσεων στο GRTimes.gr, οι εταιρείες κούριερ, κυρίως οι franchise, προτιμούν να κρύβουν ότι βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό οι εργαζόμενοί τους για να μην κλείσουν για όσο διάστημα διαρκεί η ιχνηλάτηση και η απολύμανση του χώρου. 

Ένα τέτοιο περιστατικό συνέβη, όπως καταγγέλλει ο διανομέας που προτιμά να διατηρήσει την ανωνυμία του, τη Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου, σε franchise κατάστημα γνωστής εταιρείας ταχυμεταφορών στον Άλιμο.

«Συμβαίνει συνέχεια. Εντοπίζεται κρούσμα στην επιχείρηση και πρέπει να παρέμβουμε εμείς για να ειδοποιήσουν τον ΕΟΔΥ και να γίνει η διαδικασία ιχνηλάτησης και απολύμανσης του χώρου. Τη Δευτέρα ένας συνάδελφος ο οποίος εργάζεται ως διανομέας σε γνωστό franchise κατάστημα στον Άλιμο, δεν αισθανόταν καλά, υποβλήθηκε σε τεστ κορoνοϊού και βγήκε θετικός.

Η δική μου εμπειρία λέει ότι ένας διανομέας έρχεται σε επαφή με περισσότερα από 50 άτομα την ημέρα, αλλά και με πολλούς συναδέλφους. Ο ιδιοκτήτης του franchise καταστήματος, δεν έχει ειδοποιήσει ακόμη τον ΕΟΔΥ και οι εργαζόμενοι πάνε κανονικά στη δουλειά τους. Αντίστοιχο περιστατικό έγινε και πριν λίγο καιρό. Βρέθηκε θετικός εργαζόμενος και ο ιδιοκτήτης δεν μίλησε, μέχρι που βρέθηκε και δεύτερος και τότε αναγκάστηκε να το κλείσει. Κανείς τους δεν κλείνει το κατάστημά του αν δεν πιέσουμε γιατί είναι τεράστια οικονομική ζημιά», περιγράφει ο διανομέας.

Χθες, Παρασκευή, μέλη του σωματείου, πραγματοποίησαν παρέμβαση στο εν λόγω κατάστημα στον Άλιμο και απαίτησαν να κλείσει έως ότου υποβληθούν όλοι οι εργαζόμενοι σε τεστ κορονοϊού. Ο ιδιοκτήτης διαμήνυσε μέσω μίας υπεύθυνης ότι θα κάνει τα απαραίτητα, χωρίς να έχει επικοινωνήσει ωστόσο με τον ΕΟΔΥ μέχρι αυτή την ώρα. 

Με στοιχεία από το grtimes

Πηγή: Reader.gr

Πηγή
Author: